21 Şubat 2011

Kulak Önü

Bir önceki kaydın kaynağı "Aklımda Kalanlar" klasöründen Lale Altunel'e ait aşağıdaki işe, geçtiğimiz hafta yarım saat oturduğum bir bankta, kulağımın önünden geçen sesler eşlik ediyor. Kulağın kapağı yok. Duyma sınırları içindeki her türlü sesi duyuyor; bazen de duymamak için tıkaç bile yeterli olmuyor! 
TR - They Are Listening
  • Oh, son anda kurtulmuşum.
  • Onun renkleri falan var. O beyazını kullanıyor.
  • Bir tane de kot aldım. O da çok güzel.
  • O zaman bana bi cigara ver, git.
  • Ordan Reina’ya geçelim bu akşam.
  • Sinir oluyorum ya.
  • Sağol canım, hadi inşallah.
  • Limiti 335 olması gerek, bunda 730. Oha!
  • Güzel film oldu mu giderim, langur lungur gidemem.
  • Nerdesin?
  • O yapıyor, ben yapmıyorum.
  • Serviste misin yani?
  • Ne yapıyosun yaa? Geri geri yürüyorum.
  • Canımm, alıcam seni kucağıma şimdi.
  • Kızın boyu 1.70 falan var.
  • Bu sene Kemal sevgilisinden ayrıldı.
  • Esiyor çünkü, hasta olacaksın sonra.
  • Geldin 50 yaşına…
  • Amacın ne ki?
  • O kadar hızlı konuşuyor ki…
  • Kardeşim siz ne biçim gençsiniz yaaa.
  • Kavga etmek istemiyorum yani kesinlikle.
  • Hadi yürüyün manyak şeyler.
  • Onu sormuştu, demek ki başka bir şey soracak.