14 Şubat 2011

Şiddetle Seviyorum!

Aynı yaştayız; O Akhisar'da, ben İstanbul'da... 
Baba sevgisi, anne sevgisi, kardeş, abla, ağabey sevgisi... Devlet sevgisi, bayrak sevgisi, millet sevgisi... Bunlar içinde en çok konuşulan koca sevgisi... Şiddetin eksik olmadığı sevme biçimleri. İlişkilendirilmesi zor gibi görünse de, kuşaktan kuşağa aktarılan, öğrenilen ve iç dünyamızda iyileşmeyen yaralar açan "sevememe" halleri...   
Bu sebeple, benim için görünen ve görünmeyen şiddetiyle bugün, Valentine değil, Violence Day... Tıpkı bir tıkla ulaşabileceğiniz aşağıdaki sevgi! mesajlarının, dışarıda olup bitenle yan yana geldiğinde belirginleşen gerçeküstü birlikteliği gibi! 
  • Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki, bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin... Sevgililer günün kutlu olsun!
  • Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum.
  • O kadar güzelsin ki, yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum. Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın! Seni çok seviyorum. Sevgiler günümüz kutlu olsun sevgilim!
  • Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu, benimle uyan! Birlikte varalım nice yıllara.